Bez mocy na początku, na końcu ciut lepiej

Wtorek, 6 sierpnia 2013 · dodano: 07.08.2013 | Komentarze 0

Jak zwykle po największej fali ciepła, po delikatnym spadku temperatury czas na rower. Najpierw Druga Strona. Chciałem pocisnąć ale tak jakoś słabo się jechało, że nie wiem. Potem w dół i atak na Matysówkę wg. mapy. Dalej jakoś słabo idzie. Potem zjazd w dobrym tempie z Rzeszów 11 gdzie osiągam maxa i to całkiem niezłego, a potem kieruję się na Rzeszów 13 gdzie brak mocy potęguje klejący się do opon nowy asfalt. Tak słabo jeszcze mi się nie jechało ostatnimi czasy.
Następie zjazd ze Słociny i tu na mocy wyprzedzam autobus (który o dziwo mnie już nie wyprzedził- zgubiłem go O.o ), na przystanku kłaniam się mojemu profesorowi z matematyki z liceum- poznał mnie nawet i odkiwał głową :)
I wtedy poczułem więcej mocy. Hmm czyżby to był znak że całkiem brakuje mi towarzystwa rowerowego i dopiero z kimś potrafię jechać szybciej?

Sam nie wiem ale wreszcie może uda mi się z kimś wybrać, bo dotąd wiatr był moim jedynym towarzyszem i mój superancki rowerek.