od 75 do 100km

Hardkore z tatą i z wujkiem, w większości :)

Niedziela, 21 lipca 2013 · dodano: 21.07.2013 | Komentarze 1

Kupiłem dętkę, 2x Slime na 2 koła po 4 zł każde, zaimplantowałem do roweru i umysł osiągnął stan zadowolenia rowerowego :) (po mega wkurzeniu na głupi gwóźdź)

Dziś umówiliśmy się z wujkiem Robertem w Tyczynie na "małą" przejażdżkę. Ruszamy. Najpierw spokojnie, a później na dwó-pasmówce dogania mnie 4 szosowców. No to dawaj za nimi 36-40km/h i się trzymam. Lekkie zdiwko na ich twarzach - bezcenne. Potem podjeździk na rynek w Tyczynie - 30km/h i wyprzedzam wszystkich, a później dojeżdża do mnie typ i mówi - tu cytuję: "Myślisz, że masz szansę z nami?" Odpowiedź - "Nie ale spróbuję". Doganiam go, a ten od razu mówi - "My po *wyścigu dziś*". Pomyślałem sobie, że leszcz i dojechałem do skrętu w lewo pod dom wujka i czekam na tatę (2 min). Czad na maxa!

Ruszamy spod domu wujka i dalej pokazuje mapka.

Na trasie - znów udało mi się podpiąć za autobus i prawie z Dynowa do Błażowej się dosłownie zapierdalało!

Potem autobus stanął w Błażowej i nie udało mi się go już później złapać.

Za Borkiem wyprzedza mnie dwóch kolarzy - laska i gośćiu za nią O.o No to dawaj za nimi 36-37, a typ mówi szybciej O.o Trzymam ich rytm i dojeżdżamy do rozdroża, wykorzystując prędkość wyprzedzam ich. Później do samego Tyczyna jedziemy "razem", a w zasadzie w większości trasy wiozą się na kole za mną -.- Laska atakuje koło kościoła w Kielnarowej, za nią gość ale on szybko wymięka i jedzie ze mną. Mówię mu, że niezła laska (rowerowo) a ten odpowiada: "Ma koła 28" i to tyle" O.o
Później stwierdzam, że mam trochę siły i bez pierdnięcia wyprzedzam tą bardzo szybką laskę (zresztą bardzo ciekawą i nie mówię w sensie rowerowym i jechało się za nią krótko ale ciekawie :D )

Patrzę za nimi, a ci jadą już po chodniku i odpadli. A wyprzedzając mnie pierwszym razem patrzyła na mnie z drwiącym uśmieszkiem myśląc- "co za leszcz damy mu radę - a tu dupa :P

Ehh nie ma to jak skopać kilka tyłków.

Ale przecież napisałem, że jechałem z tatą i z wujkiem - zapomniałem dodać, że jak złapałem autobus to zostawiłem ich ho ho przed Błażową :)

Tata dojechał do domu dokładnie o 16 min później niż ja - jest MOC!

Hardkore!!

Sobota, 25 maja 2013 · dodano: 28.05.2013 | Komentarze 0

W Sobotę rano dostałem telefon od MR Pawła. Umówiliśmy się na rower o 11.45 na Magdalence. No to dawaj, pierwszy podjazd, jedzie się tak sobie szczególnie, że rośnie mi ósemka i boli. Dotarłem na miejsce i pojechaliśmy. Trasa bardzo szybka, wymagająca dużo mocy której zabrakło dopiero (o dziwo) na ostatnim podjeździe (72 kilometr trasy). Super widoczki i miłe towarzystwo. Szkoda tylko, że od 30 km ząb napi*****ał tak, że hej i jechało się dużo gorzej.

To najcięższa i najdłuższa traska w tym sezonie!

Znów GPS pokazał Vmax większą niż licznik bo 70.4km/h i dalej nie wiem czym to jest spowodowane. Może czas na Sołonkę...

Wycieczka z Pawłem w nieznane

Wtorek, 24 sierpnia 2010 · dodano: 24.08.2010 | Komentarze 1

Wczoraj umówiliśmy się z Pawłem (kundello) na wypad w nieznane, rożnymi ścieżynkami, dróżkami itp. Mieliśmy wytyczać nowe szlaki i obcykać nową traskę. Udało się choć pod koniec było już ciężko jechać. Oto co udało się nam zawojować:

Fajna wycieczka w zawalistym towarzystwie na moim ogierze (Wreszcie mój rowerek przejechał granicę 2000km), minęła szybciutko choć nie była w cale krótka :-)

ZDJĘCIA:

Panorama 4
Stok w Strzyżowie
Tunel w Strzyżowie

Wycieczka z ekipą do tunelu wąskotorowego w Szklarach

Sobota, 10 lipca 2010 · dodano: 10.07.2010 | Komentarze 0

Wycieczka z ekipą do tunelu wąskotorowego w Szklarach.

Co by się dużo nie opisać, to powiem że byliśmy w tunelu wąskotorówki, który chyba zwiedził już każdy szanujący się bajker z okolic Rzeszowa:)
Słynny tunel ma długość 602 metrów i znajduje się 30 metrów pod ziemia. Jest to najdłuższy w Europie tunel kolejek wąskotorowych, łączący Jawornik Polski ze Szklarami.

Wybraliśmy się taką drogą, by nie jechać asfaltem, ale szutrem i lasem. Lasu co prawda nie było wiele, ale szutru za to kilkadziesiąt kilometrów. Jacek wziął mapę szlaków rowerowych i jechaliśmy częścią zielonego, a potem czarnego szlaku. Po drodze w Hermanowej spotkaliśmy ekipę 3 osób na rowerach z Rzeszowa. Później spotykaliśmy ich jeszcze 2 razy na szlaku:) A niby jechali gdzie indziej:p

Generalnie od Lasu w Straszydlu do samych Szklar, da się jechać samym szutrem, no może z 5km asfaltu jest w Błażowej, a dalej już aż do Szklar jest szuter.

Po wyjechaniu z tunelu, piknik koło sklepu i jazda na szlak niebieski, który zgubiliśmy, ale i tak było fajnie, bo szczytem aż do Matysówki.

Mapka traski poniżej:

A oto kilka fotek z trasy:

Jedziemy !!!
Zdjątko grupowe
W tunelu
Postój w cieniu kościoła

A na następnym zdjęciu moja ekipa (od lewej): Jacek (yazzor) , Asia (masakra) i Paweł (kundello).

A tu moja ekipa

Wycieczka na Pstrągową + pierwsza przejażdżka nocą

Czwartek, 8 lipca 2010 · dodano: 09.07.2010 | Komentarze 0

Około godziny 10.30 wybraliśmy się z Pawłem na trasę w okolice Pstrągowej. Piękna pogoda po ulewnym deszczu sprawiła że nie zapuszczaliśmy się w głęboki teren, choć i terenu (błota, szutru) nie brakowało. A oto mapa trasy.

Na jednym z postojów zamieniliśmy się na chwilę rowerami ;-). Na Diamondback'u pomyka się bardzo wygodnie po dziurach- Kundello dzięki za przejażdżkę.

Oto kilka fotek z trasy:
Ja z Pawłem
Widoczki
I panorama ze mną i z Kundello
Ujeżdżam Daimondblacka 1
Panorama 2

Wycieczka z Pawłem 2

Piątek, 2 lipca 2010 · dodano: 03.07.2010 | Komentarze 0

Wyjazd około 14.15- piękna pogoda, słoneczko grzało i szykowała się ciekawa traska. Zajechaliśmy szutrami do Kąkolówki, potem Lasem na Patrię i w dół szlakiem żółtym, poprzez Sołonkę i zjazd do Lubeni:D czyli to co każdy lubi. Prawdziwa rozgrzewka dla hamulców, bo spadek ma ładne procenty i jest długi.

Wycieczka bardzo fajna, ciekawe podjazdy i zjazdy- trzeba było się mocno trzymać :-). Oto kilka fotek z trasy:

W lesie

Panoramka

Gdzieś za lasem jest Patria

Po drodze spotkaliśmy fajny kamieniołom- dobre miejsce na uzupełnienie sił wody i zrobienie paru zdjęć ;-):

To ja na tle kamieniołomu

Kamieniołom i nasze rowerki

W kamieniołomie

W kamieniołomie są trzy krzyże nagrobne 3 dziewczyn które chyba tutaj zginęły... dziwna sprawa.

Taką skorupkę można normalnie odłupać i połamać. To taka skała warstwowa:

Skałka

Mapa:

Bardzo fajna wycieczka:) Paweł dzięki za jazdę:)

Wycieczka na patrię z Pawłem i Wiktorem

Środa, 30 czerwca 2010 · dodano: 01.07.2010 | Komentarze 0

Wycieczka znów w nowy region- tym razem na Patrię. Piękna pogoda i fajna ekipa sprawiły że mimo tych 75km wycieczka była super. Było bardzo gorąco ale dało się jechać. Zrobiliśmy trasę którą obrazuje mapka.