2013

Black Rider Winter Comeback

Sobota, 28 grudnia 2013 · dodano: 28.12.2013 | Komentarze 1

Hmm wpis w zimie... Tak wpis w zimie. Dziś na dworze 14+ stopni także czas rozruszać zastane kopyta. Lekko, żeby się przewieść po okolicy (wczorajszy trening nóg trochę odciął moc).

Ruszam, najpierw ciut za duże tempo ale potem równam i daję spokojnie do przodu. Dziś stwierdzam, że starczy mi jeden podjazd więc wybieram Słocinę. Duży wiatr południowy czasem dawał się we znaki ale był znośny. Później zjazd i powrót przez Tyczyn. Trasa krótka i bez szału ale za to w zimie i w ciepełku. Bardzo rzadkie połączenie...

imagebam.com

Mapki: (sportstracker i gpsies)

Z dziewczynami na Zarzecze :D

Poniedziałek, 28 października 2013 · dodano: 28.10.2013 | Komentarze 1

Miałem jechać do Zosi na Zarzecze ale zastanawiałem się nad wyborem środka transportu. Wybór stał się prosty, bo Zosia z koleżanką wybrały się na rowerach do Rzeszowa. Miałem się stawić koło tunelu o 17.
We trójkę ruszyliśmy ścieżką nad Wisłokiem i dalej bocznymi na Zarzecze. Na początku tempo zadziwiająco dobre jak na dziewczyny ale później im dalej tym mniej sił. Ale nie ma co - Zosia dostała bonus w postaci lekkiego holowania :D i jechaliśmy około 20-25km/h (nie widziałem licznika więc tak na oko). Niezły trening. Prawie jak pod górę na pełnej mocy :D (prawie)

Z powrotem pełna moc od samego początku, główną drogą, zero ścieżek rowerowych, bocznych dróg czy chodników po prostu czyste zapierdalanie - czyli to co lubię najbardziej :D

Mapka: (mogłem się pomylić bo w ciemnościach wszystkie drogi wyglądają tak samo - odcinek od Zwięczycy do wyjazdu na główną)

Na Zarzecze i z powrotem :D

Poniedziałek, 21 października 2013 · dodano: 21.10.2013 | Komentarze 0

Na Zarzecze do Zosi i z powrotem. W tamtą stronę myślałem, że mi nogi z tyłka powyrywa - taki wiatr był. Kręcę, kręcę a tu kurde rower w miejscu stoi normalnie :| Rozpędzam go do 35-40, a tu podmuch i jadę około 20 :(

Za to z powrotem jechało się... co ja piszę- zapierdalało się bardzo dobrze. Nawet w Boguchwale podczepiłem się na moment pod Tira ale przy 66.1km/h nie miałem już mocy i dałem spokój :D

Lampka spisuje się super. Wczoraj przełączyła się na 50%, bo już chwilę świeciła, a że jeżdżę cały czas na 100% to miała całkowite prawo się rozładować. Teraz akumulatorek się ładuje, a zapasowy znów rozkręca lampkę na maxa :)

Piękna Sobota

Sobota, 12 października 2013 · dodano: 14.10.2013 | Komentarze 0

Całkiem ciepło, pogoda dopisała, słoneczko przyświecało. Pojechałem na Słocinę - pół górki w dobrym tempie, drugie pół w średnim. Później zjazd (Rzeszów 13) i dalej w kierunku na Kielnarową. Później na podjazd koło cmentarza i tutaj też średnio. Zrobiłem trochę zdjęć i podziwiałem piękne lasy. Później szybki zjazd Drugą Stroną i do domu.

Taka krótka wycieczka tak po prostu żeby się przejechać.

Z Zosią :)

Niedziela, 6 października 2013 · dodano: 07.10.2013 | Komentarze 2

Wreszcie poprawa pogody, ciepło jak na tę porę roku - dlaczego by się nie wybrać na rower? :)

Umówiliśmy się z Zosią, że spotkamy się na trasie (gdzieś w Budziwoju). Wyruszyłem z domu, tempo dobre. Dojeżdżam do niebieskiej stacji w Budziwoju i szybki sms gdzie jechać. Główną, na "podjeździk" w Budziwoju, więc ruszam dalej.

Po chwili spotykam Zosię i dalej ruszamy razem. Pomysł - górka w Przylasku. Następnie w kierunku Lubenii, a dalej zjazd (zresztą całkiem fajny - i tu max) i wypadamy za centrum Lubenii. Dalej kierujemy się na Straszydle i na serpentyny pod Tyczyn. Nie zjeżdżamy do Tyczyna ale przebijamy się na Przylasek, a dalej na Siedliska i Zarzecze.

Dojeżdżamy pod sam dom, zostawiamy rowery i idziemy na herbatkę i ciasto (pycha).

Wyjeżdżam do domciu, po zmroku, dlatego wreszcie przetestowałem moją mega latarkę :D Muszę przyznać, że w całkowitej ciemności rozwala wszystko, choć w ruchu ulicznym, na głównej Zarzecze-Rzeszów nikt mi nie mrugał światłami, co znaczyło, że albo dobrze ustawiłem lampkę, albo nie przeszkadzało kierowcom takie światełko :| ---> ogólnie wrażenie na plus :D
Tu tempo na maxa podkręcone i nie raz kierowcy mieli problemy z wyprzedzaniem (prędkość około 25-35km/h, a i miejscami pod 50)

Jechało się fajnie, może nie za szybko ale czy zawsze trzeba zapierdalać? Nie! I dlatego trzeba to powtórzyć :D

Mapka:

Kraczkowa 287 vol. 2

Wtorek, 1 października 2013 · dodano: 01.10.2013 | Komentarze 0

Znów po latarki - tym razem dla taty i wujka :D

Jechało się tak sobie ze względu na słabe nogi po treningu. Max dobry jak na płaską trasę. Wyścigi z 2 autami. Ten ciekawszy to uciekanie przez ponad kilometr (zwycięsko) przed Mercedesem klasy A :P

Raczej kończy się moja jazda na rowerze w tym roku... ZIMNO!!

Kraczkowa 287

Środa, 18 września 2013 · dodano: 18.09.2013 | Komentarze 0

Dziś nie powinno być roweru ale pojechałem odebrać do Kraczkowej 287 moją nową latarkę rowerową. Trasa szybka - w pierwszą stronę jechało się... zapierdzielało się zawaliście. Z powrotem już pod wiatr ale i tak jak na ból nóg z poniedziałku to jestem zadowolony :P

Co do lampki: http://allegro.pl/latarka-lampka-600-lumens-cree-q5-300w-akumulator-i3494439546.html
Powiem tylko tyle - jest MOC!!! Rozwala wszystko! :D Światło jest mega, dostałem za free też dwa zapasowe akumulatory 18650(jeden jest do wymiany ale mam powód żeby jechać na rower znów). REWELACJA!!!

Poprawiny - ognisko u Pawła i Asi :)

Poniedziałek, 9 września 2013 · dodano: 09.09.2013 | Komentarze 0

Ślub - tylko parę fotek bo nie byłem na rowerze :P

Jeśli chodzi o stronę rowerową - Krossikiem przez miasto, dwupasmówką na pełnej mocy. Z powrotem zimno jak nie wiem co. Zwykle koszulka + bluza równało się ciepło, a tym razem dopiero na pełnej mocy dało się ocieplić. Najpierw wystarczył oczywiście krótki rękaw ale po zachodzie słońca nie było tak różowo :P

Z powrotem wyruszyliśmy z Markiem z pod domu Pawła i Asi - Marek pożyczył mi światełko na przód, tempo około 20km/h, a ja zamarzam. Mówię, że muszę się rozgrzać i zwiększam tempo, a Marek do mnie żebym jechał. Podziękowałem za lampkę (oddam w serwisie :) ) i z buta. Dopiero przy 30-35km/h poczułem jak ciepła krew zaczyna mnie rozgrzewać. Na podkarpackiej pełen ogień i tu cały czas 40+km/h. Dalej nawet nie myślałem zjeżdżać na ścieżkę rowerową tylko kontynuowałem główną dwupasmówką i cały czas na full. Dobra jazda ale średnia mnie zawiodła - tylko 28,8 km/h. Słabo...

Samotna traska tym razem :)

Poniedziałek, 2 września 2013 · dodano: 02.09.2013 | Komentarze 0

Dziś nie udało się pojechać z mr. Pawłem bo start był o 17 i bym się nie wyrobił. No cóż - TRUDNO się mówi! Pojechałem sam.

Na pierwszy ogień Słocina - tu tak sobie, ustalone tempo, dobre kręcenie ale bez szału. Reszta trasy też w miarę. Podjazdy w dobrym rytmie i po ustalonym tempie. Traska dobra choć zmrok skasował jeden podjazd i z 4 zostało 3.
Na sam koniec sprinty na prostej ale wiatr skutecznie odebrał mi możliwość rozpędzenia się. Później już w mieście wyścigi z samochodami czyli jak zwykle :P

Mapki:

Ostra traska w miłym towarzystwie

Czwartek, 29 sierpnia 2013 · dodano: 29.08.2013 | Komentarze 0

Znów dzień "rowerowy". Najpierw do Mielca i z powrotem. Szybka micha, piszę sms do mr Pawła czy może jakiś rower dziś. Zasypiam ze zmęczenia przed TV i budzi mnie sms zwrotny po około 40 minutach. To zbieram się i jazda w umówione miejsce. Lekkie spóźnienie, bo ciężko by było dojechać spod domu na szczyt Rocha, w 8 min.
Spotykam mr. Pawła i jedziemy na "dobrą traskę" :P

Nie będę się rozwodził nad każdą z górek i gdzie byliśmy bo to obrazuje lepiej mapka poniżej. Warto natomiast napisać o tym, że przez ponad pół trasy nie mogłem złapać rytmu, bo "coś siedziało mi w brzuchu" - zapowietrzyłem się :|

Dopiero po 4 podjazdach prawie przeszło i dało się jechać tempem jakim bym chciał i bez większego oporu. No cóż ale to, że nie jechałem sam dodawało sił nawet gdy dochodziło się do granicy wytrzymałości. Trasa bardzo dobra, 6 dobrych podjazdów i tempo jak na takie "górki" wyśmienite.