Czerwiec, 2012

Z ekipą na skandia'liczną trasę

Sobota, 30 czerwca 2012 · dodano: 01.07.2012 | Komentarze 0

Tym razem na traskę wybrałem się z ekipą. Miała być Skandia Hobby czy tam Mini. Jak zwał tak zwał. Mimo tego że prowadził nas GPS to błądziliśmy jak we mgle. Nie wiem co za imbecyl zapisywał ten ślad do GPS'a ale jak bym go spotkał to nakopał bym mu do dupy!!!

Tak to się dawno nie umęczyłem- gorąco, w lesie pełno latającego robactwa i po drodze jeszcze wywrotka. Po prostu zajebiście do D!!

Jedyny plus tego wszystkiego to fajna ekipa i zajebista moc. Power is almost back. Na maraton jeszcze nie wystarczająca chociaż może...

Średnia słabiutka ale za to trochę jazdy w terenie...

Na sam koniec skróciłem sobie trasę bo musiałem odwieść mamę na autobus- to był najszybszy powrót ze szczytu Słociny! Ze szczytu pod samiutką klatkę w 6 minut!

Jeszcze trochę pojeździm i moc będzie jak trzeba :D

Trasa w większości tak jak na tej mapce.

#lat=50.013918316556&lng=22.025386190185&zoom=13&maptype=ts_terrain

Po całkach dwa :)

Niedziela, 24 czerwca 2012 · dodano: 27.06.2012 | Komentarze 0

Znów całki doprowadziły mój mózg do stanu w którym się gotował... Relaks na rowerku zrobił swoje :D

Najpierw główną na szczyt Słociny w doobrym tempie, zjazd do Kielnarowej - tu rekord. Potem wspinaczka znów na Słocinę drogą --> Rzeszów 11km :P

Potem szybki zjazd z Matysówki, a na sam koniec wyścig z pod świateł ze skuterem który przegrał z kretesem :D

Po całkach raz :)

Sobota, 23 czerwca 2012 · dodano: 27.06.2012 | Komentarze 0

Po przygotowaniach do egzaminu z matmy należy się trochę relaksu dla umysłu.

Najpierw szybki Przylasek - 34min na sam szczyt. Potem zjazd do Tyczyna, tu rekord. I wspinaczka na Słocinę od Mokrej Strony. Tempo dobre ale nie takie jak na Przylasek.

Co poza tym?? To będzie jako rozgrzewka po długim niejeżdżeniu :D

Loooow power!

Sobota, 16 czerwca 2012 · dodano: 16.06.2012 | Komentarze 3

Trochę wolnego więc na rower. Trasa miała być szybka i średnio długa. Początek dobry- najpierw na Budziwój, potem standardowo prawie do podjazdu na Lubenię. Spotykam Wilczka i dalej jedziemy razem przez parę kilometrów. Potem Michał odbija w lewo na Tyczyn, a ja drę pod zajebiście nudny i ciągnący się z braku sił podjazd w okolicach Leckiej. Po prostu się toczyłem. Zero mocy.

Na prostych i z górki jedzie a pod górkę już nie. Ze szczytu tego masakrycznego podjazdu jechało się dobrze do samej Błażowej. Tam gdzie się zaczynał jakikolwiek podjazd prędkość dramatycznie spadała ale później darłem ile sił żeby to odrobić. Tak dotoczyłem się wreszcie do skrętu na św. Rocha. po chwili namyślenia stwierdziłem że wyślimaczę się na Słocinę. To był fakt- slimaczyłem się jak nie wiem co. Nie pamiętam takiego braku mocy.

Średnia taka sobie. Gdyby była moc na podjazdach to myślę że trasę pokonał bym w około 2h, a średnia wyniosła by ok. 30km/h. Dawno też się tak nie umęczyłem jadąc po asfalcie. Ale cóż życie...

Edit:

Motywacja wraca po tym jak na fejsbuku zobaczyłem to zdjęcie :)

Po mieście rowerem taty

Środa, 13 czerwca 2012 · dodano: 16.06.2012 | Komentarze 0

Takie nazbierane z 2 tygodni.

Nie ma lipy! Nie było i nie będzie...

Czwartek, 7 czerwca 2012 · dodano: 07.06.2012 | Komentarze 0

Wreszcie weekend!!! Czas na rower po trzech kolokwiach.

Ehh. Dzwonię do kolego czy jedzie na rower, tak to jedziem. Ruszamy na Niechobrz. Asfaltem bo w terenie mokro. A tu kolega sobie spacerek urządził. Normalnie krew mnie zalała jak to zobaczyłem. Na szczycie Niechobrza, dzwonię do nie go czy jedzie czy umarł - ten na to że jedzie powoli. No to ruszyłem sam.
Chcę się napić, a w bukłaku pusto.

Jedziemy dalej. Najpierw Czudec, potem Babica, następnie wturlałem się na Lubenię. Potem przez błotko niestety i zjazd z Sołonki. Tu lipne 87.4km/h bo strasznie szybko dochodziłem Skodę Fabię która jakoś tak wolno jechała że jak doszedłem do maxa musiałem ją wyprzedzić bo bym jej tył skasował! Gość miał niezłą minę na pewno :)
Cały zjazd i jeszcze kilometr ni mógł mnie wyprzedzić :) Potem spokojnie na serpentyny i na Przylasek.

Przy kamieniołomie spotykam Sebola i dalej wracamy już razem do samego rozjazdu nad Wisłokiem. Dzięki Seba za końcówkę- dobre tempo :)

Jechało mi się od początku jakoś tak sztywno. Nogi nie zapodawały tak jak bym chciał ale potem już lepiej. Na głównej z Czudca do Babicy średnia co najmniej 30km/h. Ogólnie nie jest źle po takich przerwach w zasuwaniu. Nie będzie lipy po sesji :)

Wieczorne szwendanie

Sobota, 2 czerwca 2012 · dodano: 06.06.2012 | Komentarze 5

Pod wieczór w sobotę zmęczony liczeniem całek wielokrotnych pojechałem dzięki sugestii Asi na małą rundkę. Było za zimno na dłuższą traskę i robiło się ciemno.

Pojechałem na Słocinę, trochę w las, wyjechałem na główną, zjechałem do zakrętu na Słocinie i potem w prawo. Potem czekał mnie zjazd z Matysówki.

Na prostej prowadzącej do dwupasmówki lecę 50.6 na 3x9. Słabo. Jeszcze brakuje mocy w nogach...