Lipiec, 2010

Wycieczka z rodzicami

Sobota, 31 lipca 2010 · dodano: 31.07.2010 | Komentarze 0

Kolejny dzień z super pogodą. A więc rozwiązanie jest jedno- ROWER!!!

Wybraliśmy się z rodzicami na trasę. Miało być krótko ale wyszło jak zwykle (dla mnie i taty dobrze, a dla mamy trochę za daleko). Pojechaliśmy przez Budziwój do Lubeni, potem Połomia, znów Lubenia, Przylasek, Tyczyn, znów Budziwój i dom.

ZDJĘCIA: PÓŹNIEJ

Kilometry dojazdowe

Piątek, 30 lipca 2010 · dodano: 30.07.2010 | Komentarze 0

Kolejna "SETKA"

Piątek, 30 lipca 2010 · dodano: 30.07.2010 | Komentarze 0

Wreszcie w domu! Po 2,5 tygodniowym pobycie u babci jestem w domu. Po 4 dniach ulewy wyszło słoneczko i mogłem gdzieś pojechać. Wybrałem się na Niechobrz, Czudec, Babicę, Lubenię, Przylasek, Tyczyn, Budziwój i dom. Trasa około 61km. Czas jazdy:2h 42minuty. V-max: 67.8km/h.

ZDJĘCIA:

Kamieniołom 2
Kamieniołom 3

Mapka trasy:

A po obiedzie standardową traska na Malawę. Traska około 40km. Czas jazdy: 1h 46minut. V-max: 62.8km/h.

Mapka:

W sumie 101.3km i 4h 28minut jazdy. V-max 67.8km/h.

Maraton Cyklokarpaty GORLICE 2010

Niedziela, 25 lipca 2010 · dodano: 25.07.2010 | Komentarze 0

Maraton Cyklokarpaty GORLICE 2010 (ZDJĘCIA i EDIT PÓŹNIEJ)

W sobotę przed maratonem pada deszcz- no to myślę, że trasa będzie bardzo błotnista i jadę na Hobby.

W niedzielę pobudka o 8.00, śniadanko i resztki przygotowań. Około 9.05 byłem już na starcie- zapisy (dostałem nawet wodę kubek :-) i kalendarzyk hehe). Potem rozgrzewka. Po drodze spotkałem paru znajomych z poprzedniej edycji i parę nowych których poznałem na treningach przed maratonem.

Punktualnie o 10.00 start. Wszyscy ruszają z miejsca i nagle stają- start był według mnie źle przygotowany gdyż wszyscy (Giga, Mega i Hobby) startowali razem- zrobił się tłok. Ale cóż gdy wyjechaliśmy ze stadionu dałem ostro z buta i drę po asfalcie wyprzedzając po 2 po 3 zawodników. Potem podjazd na Łysulę i tu też wyprzedzam zawodników jak lecą. Potem troszkę lasu. Nie darłem tutaj ostro gdyż nie dość że było mokro to jeszcze była mgła. Potem zjazd drogą polną, kamienistą i wreszcie asfalt. I tu myślę sobie że już wszystko co mogło być niebezpieczne jest za mną- myliłem się. Po asfalcie znów szuter, a w zasadzie błoto z kamieniami i znów las. Jadę, jadę i nagle w nieoznakowanym miejscu, ostry spad i GLEBA. Szybko się pozbierałem- wygiąłem koszyk na bidon, rozciąłem nogę w paru miejscach (niegroźnie), ale to najmniejsze zmartwienie. Nie zauważyłem że wypadł mi licznik. (No ale okazało się to dopiero później jak już dojeżdżałem do stadionu) Jeszcze przed stadionem maluśki asfaltowy podjazd, 2 zakręty i meta. Było szybko i fajnie (choć szkoda mi licznika :-()

To już mój drugi maraton- fajna zabawa i nowe doświadczenie.

WYNIK: 25 miejsce w mojej kategorii i 37 w OPEN (wszyscy)

Mapka trasy

Po maratonie 1
Po maratonie 2
Czyszczenie rowerka

Wycieczka na rozruszanie nóg przed maratonem

Piątek, 23 lipca 2010 · dodano: 23.07.2010 | Komentarze 0

Około 18 pojechałem sobie na łysule. Na trasie patrzę a tam para rowerzystów. Minąłem ich na podjeździe a potem już miałem zjeżdżać ale zdecydowałem się pojechać z nimi- na Hobby. Zajęło mi to 50 minut. Trasa krótka ale treściwa. Jednak jeżeli nastąpi załamanie pogody to nie wiem czy w ogóle wystartuję :-(
Głupia pogoda!!!

Mapka (głównie HOBBY)

Wycieczka nad rzekę i ucieczka przed burzą

Czwartek, 22 lipca 2010 · dodano: 22.07.2010 | Komentarze 0

Wreszcie pojechaliśmy nad rzekę z dziadkami. Ja jak zwykle rowerem. Na początku szło mi strasznie słabo ale dojechałem. Rozłożyliśmy wszystko do grilla, posiedzieliśmy chwilkę, potem do lasu i z powrotem... a tu grzmi- no to ja na rower i gazu do domu. Na trasie wyprzedził mnie dziadziu. Dojeżdżam pod klatkę, spisuję dane z licznika a tu za mną dziadkowie idą. I kto mówił że rower przegrywa z samochodem to się mylił :-)

Mapka trasy:

Wyprawa na sprawdzenie trasy maratonu i nowy rekord prędkości

Środa, 21 lipca 2010 · dodano: 22.07.2010 | Komentarze 1

Po umówieniu się na forum z tutejszymi riderami pojechaliśmy na trasę z maratonu. Niestety było nas tylko 3, jeden z nas pojechał na HOBBY, a drugiemu rozwaliła się przerzutka i zerwał łańcuch. Więc jechałem sam, a że straciłem już trochę czasu to nie pojechałem już całej trasy do końca- dojechałem według tej mapy do Bodaków.

Potem już asfaltem pojechałem sprintem na Magurę (pobiłem swój rekord i wykręciłem 12min i 26sek) Potem już do domu główną drogą. Ale myślę sobie że trochę za mało. Dzwonię więc do Maćka czy możemy się spotkać- a on właśnie jedzie na rower z koleżanką. No to dajemy na rundkę wokół miasta. Gdzieś w okolicach Bystrej czy coś takiego :-) I tu nagle fajny zjazd i nowy rekord prędkości--- 82.9km/h---. Było fajnie- Maćkowi udało się wykręcić 88.6. Masakra.

Szlak zielony
Błotko
Panoramka
W lesie
Maciek i Ania

Wycieczka z dziadziem i samony wypad na pętlę

Wtorek, 20 lipca 2010 · dodano: 21.07.2010 | Komentarze 0

Po przyjściu ze sklepu dostaję propozycję od dziadzia na wybranie się na rundkę w okolice miasta. No to dajemy. Najpierw główną drogą do Szymbarku, potem do Bystrej i z powrotem. Fajna wycieczka na rozruszanie nóg :-) Trasa ok. 16,2km; czas przejazdu ok 1h.

ZDJĘCIA:

golgota 2
Znowu razem :-)

Mapka:

A po obiedzie sam wybrałem się na małą pętelkę: Gorlice- Szymbark- Trochę na Bielankę- Łosie- na tamę (w zasadzie pod)- Ropa- Szymbark- Bystra- Gorlice. Trasa ok. 40,83km; czas przejazdu ok. 1h 47 minut.

Tama 1
Tama 2

Wycieczka do Koniecznej na zakupy

Poniedziałek, 19 lipca 2010 · dodano: 19.07.2010 | Komentarze 4

Więc wreszcie po dwóch dniach przerwy (przez pogodę) pojechałem na rowerku do koniecznej na zakupy. Trasa główną drogą do granicy, czyli bez rewelacji. Ale zrobiłem sobie sprint na najwyższą górkę na trasie- Magurę. Na początek podjazd od strony Gorlic- od znaku oznaczającego podjazd na sam szczyt zajęło mi to 12 minut i 30 sekund. Potem do koniecznej po pagórkach itp. Natomiast z powrotem podjazd też od znaku na szczyt tym razem od Koniecznej zajął mi 5 minut i 45 sekund. Szybko czy nie ja jestem z siebie zadowolony :-)

Przejście graniczne 1
Przejście graniczne 2
Panorama

Wycieczka do Bartnego

Piątek, 16 lipca 2010 · dodano: 16.07.2010 | Komentarze 1

Jak zwykle w upalny dzień pojechaliśmy nad wodę do Dragaszowa. Ja przedłużyłem sobie trasę i pojechałem do końca drogi asfaltowej w Bartnym. Było bardzo gorąco. Udało mi się w drodze powrotnej na prostym odcinku drogi pobić rekord - wyciągnąłem 51.1 km/h.
Trasa w zasadzie w pierwszą stronę pod górę, ale jak potem się fajnie zjeżdżało.