Maj, 2011

Na Niechobrz tym razem z mamą

Wtorek, 31 maja 2011 · dodano: 01.06.2011 | Komentarze 0

Chciałem pojechać inaczej ale z braku czasu pojechaliśmy z mamą tylko na Niechobrz. Oczywiście gorąco i piękna pogoda. Wiatr we włosach i sama przyjemność z jazdy...

Piękne widoczki okolicznych pól:

Już pod lasem:

Wyjście po schodach na ścieżkę prowadzącą nad Wisłok:

Wycieczka na Borek

Poniedziałek, 30 maja 2011 · dodano: 31.05.2011 | Komentarze 0

Pojechaliśmy z tatą na rower. Tym razem asfaltem z większości bo było mokro w terenie. Tym razem na Borek i Borówki.

Wracając, zjeżdżając ze Słociny wyprzedziłem 5 samochodów które wg. mnie się wlokły. Poza tym ustanowiłem nowy rekord prędkości w tym roku.

Mapka traski:

Wycieczka z rodzicami i przejazd morderczą maszyną

Sobota, 28 maja 2011 · dodano: 31.05.2011 | Komentarze 0

Pojechaliśmy z rodzicami w prawdzie na rower ale tak z premedytacją wpadliśmy do wujka w Tyczynie. Dzięki temu udało mi się przejechać nie tylko rowerkiem ale także SUPER SAMOCHODEM!!!

Oto on:

350- konny silnik i 460 Nm momentu obrotowego zawarte w 2.5 litrowym silniku. Masakryczne przyspieszenie i super osiągi. Niesamowite przeżycie.

Potem powrót do domu na pewno nie gorszą maszyną jak dla roweromaniaka czyli moim Krossikiem. Niestety nie obyło się bez zmoczenia przez deszcz. Ale warto było się przejechać, nie tylko rowerkiem ale i super autkiem (JEDYNYM W RZESZOWIE).

REKORD Malawy !!!

Czwartek, 26 maja 2011 · dodano: 26.05.2011 | Komentarze 1

Miło, miło. Niestety nie udało mi się wstać o 6 by jechać w trasę z Pawłem i z Koną. No trudno.

Cały czas się obijałem aż wreszcie stwierdziłem że dzisiejszy dzień bez rowerka będzie do d... Zmotywowała mnie transmisja z Giro d'Italia. Niesamowici są ci kolarze.

Więc moje myśli od razu skupiły się na tym że ja też tak chce. No to jaki problem. Wziąłem moją maszynę i ruszyłem na Malawę bo w małym stopniu ale zawsze przypominała mi tamtą traskę z telewizji. Darłem równo cały czas mając nawet na pewnym odcinku (okolo 1.5km) średnią powyżej 40.

Nie dałem się również na górkach i niczym Eros Capecchi z teamu Liquigas-Cannondale (zwycięzca 18. etapu Giro d`Italia) wygrałem sam ze sobą i pokonałem górki ustanawiając nowy REKORD traski na Malawę!!! JEST MOC....

Samotny wieczorny wypad

Wtorek, 24 maja 2011 · dodano: 24.05.2011 | Komentarze 1

Takim wieczorkiem wybrałem się już samotnie na Przylasek. Ale było warto. Zawalisty widoczek mnie czekał na samej górze.

Sami zobaczcie widoczki z trasy:

Poza tym temperatura spadła i można powiedzieć było przyjemnie. V-max osiągnięte w terenie.

Wycieczka na Przylasko- Słocinę

Poniedziałek, 23 maja 2011 · dodano: 24.05.2011 | Komentarze 0

Po masakrycznym wyjeździe z Pawłem (120km) trochę było mało mocy ale na luziku wszystkie górki zaliczone. Z tatą wybraliśmy się na przejażdżkę na Przylasek, później powrót Słociną. Fajna traska tylko znów gorąco...

Mapka:

Podkarpackie XC/Enduro - czyli dużo terenu, dużo górek i piekielnie gorąco

Niedziela, 22 maja 2011 · dodano: 24.05.2011 | Komentarze 2

Miałem jechać na maraton do Iwonicza, ale nie udał się ten fakt gdyż nie zdążyłem się zalogować na stronce Cyklokarpat, poza tym pewnie nie miałbym czym pojechać. Ale mniejsza z tym. Opłaciło się nie jechać dlatego, że umówiłem się w sobotę z Pawłem, a w niedziele o 8 wyjechaliśmy przejechać się częścią nowo odkrytego przez Pawła szlaku terenowego. Pogoda rewelacyjna, czasem jednak zbyt gorąco - piekło ;-). Rano z racji tego, że jechaliśmy polami to praktycznie nie spotkaliśmy ludzi, tylko raczej sarny i jednego zająca.

Pierwsze sarny w Racławówce:

Później przeprawa przez pole:

Dalej polami...

Wjeżdżamy do lasu:

Na wyjazdach z lasu ktoś wykopał doły i postawił zagrody. I dobrze, bo quadowcy i krossowcy nie będą jeździć i zakłócać ciszy.

Dla nas to pikuś:)

Już za lasem pojechaliśmy na Obszar chroniony Strzyżowsko- Sędziszowski, czyli szutrami do Strzyżowa do jakże znanego wszystkim Lidl’a.

Czasem takimi zagajnikami:

Potem już na Łętownie żółtym szlakiem:

I już w Łętowni, czyli znanej miejscówce dla Strzyżowian:

Wcześniej podczas zjazdu z górki Paweł złapał gumę (snejka dokładniej), a to wszystko przez to że nie wziął zapasowej dętki- złośliwość rzeczy martwych, zawsze są potrzebne jak ich nie ma.

[url=Filmik jak Paweł pompuje...[/url]

Na szczęście miałem w plecaku zapasową dętkę na zaworek presta. Ale że obwód koła i opona podobna więc wszystko spasowało. Jedynym problemem okazało się odkręcenie koła- trochę sprytu wystarczyło i Paweł odkręcił ośkę, zdjął koło i zmienił dętkę. Potem pompowanie- też trochę się spocił, bo raz że na gorącu dwa, że małą pompką SKS’a. Ale Uporał się dość szybko ze wszystkim i można było śmigać dalej…

Zjeżdżamy do Strzyżowa do Lidla. Grzeje jak nie wiem co, pić się chce i zaczyna doskwierać głód. Ale szybciutko małe zakupy, uzupełnienie płynów w bukłakach, mały posiłek i ruszamy w drogę.

Tam w oddali nasz cel, czyli Bonarówka i Węglówka. W zasadzie to mieliśmy zaliczyć jeszcze Suchą górę, ale zbyt mało wody i jedzenia mieliśmy, a pozatym Paweł postraszył mnie podjazdem (prawie pionowym) więc odpuściliśmy sobie. W słońcu 35 stopni (lub więcej), więc gorąco.

Coraz bliżej, Coraz bliżej, pot się leje ale jedziemy…

I podjazd pod Bonarówkę. Chyba najgorszy z całej trasy, chociaż…:

Na szczycie punkt widokowy, fajne miejsce na ognisko. Szybko przyniosłem „statyw”, krótka sesja zdjęciowa i dalej w drogę…

No to zmierzamy w stronę Węglówki:

Dalej przez szuter do kawałka drogi leśnej. Na zjeździe postój, gdyż wydawało mi się że Paweł coś zgubił. Po szybkim sprawdzeniu plecaka i drogi okazało się że to fałszywy alarm ;-). Ale zawsze lepiej sprawdzić…:

Później kolejna sesja zdjęciowa po wyjeździe z lasu…

Jedziemy i jedziemy:)

Sucha góra, ale niestety nie zaliczona, bo szła burza:

Nadchodzącą burzę widać w załączniku poniżej :-)

Po zjeździe do Niebylca postanawiamy jeszcze zahaczyć Żarnową, więc drzemy od strony Gwoździanki. Podjazd masakryczny i długi- czyli kolejna ŚCIANA PŁACZU…

Wcześniej mijamy jeszcze kamieniołom:)

Na Żarnowej widać jak idzie burza i to dość duża bo na horyzoncie się nie kończy... oj ciekawie :D. Ale wcześniej znalazłem 4-listną koniczynkę więc dzięki temu wiedziałem że nas nie zleje. I miałem racje bo burza przeszła na wschód, a tam gdzie byliśmy właśnie leje :D

Na podjeździe pod Niechobrz dostałem przypływ mocy i zaczął się wyścig z typkiem który zamiast bidonu miał Piwo TATRA i cwaniak się zaczął ścigać. My już po 97 kilometrach, zmęczeni a typo zaraz tuż wraca ze sklepu. Paweł rozsądnie odpuścił ale ja powiedziałem sobie że nie pozwolę się wyprzedzać jakiemuż żulowi. Więc OGIEŃ. Na szczycie górki gościu został chyba ze 100 metrów za mną (wcześniej się trzymał zaraz za mną)- czyli wymiękł. Po około 30 sekundach widzę Pawła jak wyjeżdża z lasu. Potem zasuwamy do domu już praktycznie cały czas z górki. Już po mokrym asfalcie, bo okazało się że w Mogielnicy lało. Jesteśmy cali wykropkowani i trochę mokrzy :D

Potem Wisłokiem, pożegnanie z Pawłem i do domciu. Traska super, ale zdecydowanie za gorąco. W takim towarzystwie może nawet dało by się 200 przekroczyć….

Niechobrzyk z tatą

Piątek, 20 maja 2011 · dodano: 20.05.2011 | Komentarze 0

Wypad na Niechobrz. Znów dużo terenu i znów gorąco jak nie wiem co...

Wycieczka z tatą na Malawę

Czwartek, 19 maja 2011 · dodano: 20.05.2011 | Komentarze 0

Cóż tu dużo pisać. Są WAKACJE to trzeba je wykorzystać ;-)

Trasa to zwykła Malawa. Pierwsza w sezonie. Niezły rekordzik prędkości (tej górki)......

Masakrycznie gorąco...

Wycieczka terenowa z tatą

Środa, 18 maja 2011 · dodano: 20.05.2011 | Komentarze 0

WAKACJEEEE!!! Pierwszy dzień wakacji i ruszamy w drogę. Super wycieczka szczególnie, że dużo terenu.