Z mamą

Czwartek, 25 lipca 2013 · dodano: 26.07.2013 | Komentarze 1

Żeby ciut odpocząć od zapierdzielania wybrałem się na rower ale z mamą :)

Mama to bardzo skuteczny spowalniacz. Najpierw Druga Strona, potem zjazd do Kielnarowej i wspinaczka na Borówki, terenem. Następnie zjazd do Chmielnika i podjazd w kierunku na Malawę na najfajniejszy zjazd w okolicy. Potem podjazd obok Rzeszów 13 i zjazd Słociną do domu.

Na Borówkach widzieliśmy paralotniarzy i nawet udało mi się zarejestrować start jednego z nich.

W Chmielniku lekkie zamyślenie i zjeżdżam przy 40+km/h na pobocze z piachu ale szybko wracam na asfalt z podniesionym tętnem i lekkim strachem w oczach. Potem mały wyścig z porąbanym kierowcą autobusu który nie zna chyba zasady- "jak nie masz czym to nie wyprzedzaj". Było parę gestów w jego kierunku i wyprzedzanie, podpięcie się itd.

Ze Słociny wyprzedzam 2 auta, które jechały powoli. Dopiero później okazało się dlaczego. Na końcu zjazdu stał radiowóz z suszarką. Specjalnie się rozpędzałem, a ci nie chcieli mi zmierzyć prędkości :) niesprawiedliwe po prostu :P