Continental Race King 2.0

Czwartek, 27 czerwca 2013 · dodano: 27.06.2013 | Komentarze 3

Zachmurzenie całkowite, nie pada ale zimno bo tylko 16 stopni maksymalnie. Dziś na nowej tylnej oponce Continental Race King 2.0 i dętce Continentala z wentylem samochodowym. Początek powiedzmy rozgrzewkowo. Później nabieram prędkości i już na pierwszej hopce ścigam się z samochodem- wygrana. Potem zjeździk i podjazd na Słocinę. Najpierw znów dość spokojnie. Potem chcę na Malawę a tu dupa - droga w remoncie i zakaz wjazdu. Myślę sobie - ee tam gdzie będą o 17.30 coś robić, a tu ku memu zdziwieniu faktycznie robią drogę O.o

Powiedziałem koledze chyba niecałe 2 tygodnie temu, że powinni wyremontować ten zjazd bo asfalt jest tam słaby i teraz mam. Powinienem chyba pojechać na budowę autostrady i za 2 tygodnie będzie gotowa :D

No to wracam do głównej i jedziem. Oponka trzyma dobrze, wdziera się w asfalt, przyspiesza bardzo chętnie 5/5. Nawet na lekkim piaseczku na zjazdach nic nie bierze. Dobrze, dobrze.

No to pora na ciutkę terenu- zjazd środkowy Słociny (koło ładnych domów jak to mama mówi :D). Po kamieniach też nieźle ale bez szaleństw. Trzeba będzie ją zabrać w cięższy teren żeby coś więcej powiedzieć.
Dalszej części trasy z ciekawych rzeczy- hmm wyścig z autobusem i chyba tyle :D

EDIT: Dodatkowo po wyczyszczeniu rowerka jechało się lepiej- przerzutki wskakiwały z większą precyzją i nie było tzw. "pustych biegów". Morał- czyście rowery!