Gorzej niż do dupy!

Wtorek, 25 czerwca 2013 · dodano: 25.06.2013 | Komentarze 0

Pojechałem się przejechać. Wszystko szło tak sobie od początku. Najpierw średnie tempo przez wczorajszy trening nóg- OK akceptowalne. Dalej jedzie się coraz lepiej. Słocina, Malawa nagle czuję, że dupa zaczyna mi latać na boki przy zjeździe. Staję, patrzę, a tu schodzi powietrze z tylnej opony w miejscu przetarcia - KURWA - nie do zaakceptowania! Potem męczyłem się z zasranym wentylem PRESTA i miałem ochotę go urwać bo się nie chciał skubaniec odkręcić. Przecięta dętka :(
Założyłem nową, napompowałem, jadę dalej ale do domu. Nie będzie 4 i możliwego 5 podjazdu przez zasraną dętkę i oponę. Dalej jedzie się bez wiary i opona chodzi na boki jak żywa. Myślałem, że szlag mnie trafi jak ze Słociny jadę max 50 bo przy wyższej prędkości nowa (stara) dętka też mogła by się zwalić.

Po prostu gorzej niż do dupy! Teraz muszę kupić i oponę i dętkę. Niby wiedziałem o tym już od kilkuset kilometrów ale dziś dotarło to do mnie :(

Racing Ralph is now almost R.I.P. po 8300+ km.