Perfecto with company :D

Czwartek, 20 czerwca 2013 · dodano: 20.06.2013 | Komentarze 0

Dziś umówiony z mr Pawłem Muchą jadę na Matysówkę. Początek średni jak zwykle na rozgrzewkę. Pierwsze podejście na Matysówce, jadę i przy zwężeniu drogi widzę przede mną powóz konny, a za mną pcha się na chama biały Peugeot. No to but i wyprzedzam pojazd konny. Na liczniku 40,35,30,25 i ciągnę pod górę, a tu w Peugeuocie który dojechał do mnie otwiera się okno i Pani mówi- "25km/h pod górkę NIEŹLE!". Mało nie padłem. Pierwszy raz ktoś, w taki sposób zdopingował mnie do jazdy :D
Na szczycie kieruję się bardziej na Rzeszów 11, gdzie mieszka mr Paweł.
Jedziemy!

Traskę lepiej niż moje "tu tam siam" zobrazuje mapka:

Podsumowując, myślałem, że dziś będzie dzień sądu na mnie i dostanę po nogach, a tu niespodzianka. Darło się bardzo dobrze, mr Paweł na pierwszych 25-30km jechał za mną O.o i to ja nadawałem tempo, z wyjątkiem zmian w trasie. Później w Przylasku natknęliśmy się na mr Tomka i dalej trasę kontynuowaliśmy w jego towarzystwie.
Jedyne co nie podobało mi się w trasie to podjazd terenem w Przylasku i KOMARY!
Na zjeździe z Przylasku do Tyczyna i dalszej trasie aż do skupu złomu rozbujałem krossika aż było miło.
Ostatni podjazd trasy za wspomnianym skupem złomu ciężki ale po ponad 45km nie ma się co dziwić że ciut mniej mocy. Pokonałem go w swoim dobrym tempie tym razem jadąc za dwoma Panami :)

Na koniec zjazd Drugą Stroną, gdzie oddzielam się od "grupy" i dalej do domciu :)