No wreszcie udało się!!!!

Sobota, 8 czerwca 2013 · dodano: 09.06.2013 | Komentarze 1

Wiatr Północny, sił w nogach mało już zostało ale decyduję się podjąć wyzwanie i jadę na Sołonkę. Po kilkunastu km Budziwoja który jest już super nudny zaczął się podjazd na Sołonkę, najpierw ostro 8,9, nawet 10km/h a potem tzw. zgon :(
Zaczęło jechać się ciężko i wolno. (przełożenie 2:1 żeby nie było, bo zwykle jest lajt 1:1) Potem trochę terenu i tu dość mokro. Kałuże wszędzie i błoto ale niewielkie. Na szczycie włączam resztkami baterii GPS i po wyczyszczeniu koła z błota dawaj w dół.
Szybko pokonuję pierwszą część górki i pełna moc! Na ok 80% zjazdu mijam samochód, który jechał samym środkiem drogi, a w Polsce raczej nie ma ruchu środkowostronnego :D dlatego szybko zaczął odbijać na lewo, a ja delikatnie w prawo. Lekki strach ale co tam jadę tylko 90+km/h :D
Na dole zatrzymuję się patrzę na licznik a tu 90.4km/h, hmmm. Sprawdzam GPS zeby nie zabić baterii na amen a tu 95.6km/h O.O - zamarłem. Po jakichś 30 sekundach radość i uśmiech na twarzy. Ruszam dalej i w nagrodę zaliczam jeszcze serpentyny w Lubenii, a dalej już prosto do domu.

Rekord prędkości rowerem wynosi więc teraz 95.6km/h!

Wykaz z GPSa jak by ktoś miał jakieś obiekcje :D (na tyle tylko starczyło mi baterii bo 4.6% nie starczyło by na całą trasę)