Pa pa pa power!!

Sobota, 11 maja 2013 · dodano: 12.05.2013 | Komentarze 0

Najpierw poszedłem spompować bica, a mama już się ubrała i jak tylko skończyłem ćwiczyć to wychodziła z klatki mówiąc że jedzie do Budziwoja. No to ja stwierdziłem po chwili, że dogonię ją. Ubrałem się i po ok. 10 min. wyruszyłem w pogoń. Najpierw przebiłem się przez miasto i dawaj na Budziwój.
Mamę dogoniłem zaraz przed podjazdem na Przylasek. Jechała w swoim tempie- wolno, za wolno jak dla mnie dlatego po paru kilometrach dałem ostro z kopyta!
Zjazd w Budziwoju z górki to zwykle 40-50km/h czasem więcej. Tym razem jadę sobie, a z pobocza włącza się do ruchu w żółwim tempie stare Audi 80. No to ostro z buta żeby pokazać że nie jest sam na drodze i wyprzedzam go osiągając z tej lichej górki 62,7km/h. Na horyzoncie widzę 2 rowerzystów, a to działa na mnie jak płachta na byka więc ciągnę ostro ze 40km/h. Okazało się że to Sebol z dziewczyną. Jak rakieta wyprzedzam wszystko co jedzie na 2 kołach. Dojeżdżam do miasta, skrzyżowanie, żółte światło i but a tu z lewej motocykl idzie ostro, a na skrzyżowani LAMBO ;) Gość na motocyklu zaczął tylko wąchać dym jak Lamborghini depnęło na 2 biegu po czerwone pole na obrotomierzu. Nicee!