Bike Stats Team Trip

Sobota, 17 września 2011 · dodano: 18.09.2011 | Komentarze 1

W sobotę pod głównym wejściem na stadion Stali zebrało się nas 4 osoby: Sebastian (sebol), Michał (azbest87), Piotrek (prOzak) i ja.

Najpierw szybko na Staroniwę, gdzie odbiliśmy w teren dojeżdżając do Racławówki i zaraz w Niechobrzu pojechaliśmy czerwonym szlakiem pod krzyż Milenijny (miejscami jechaliśmy trasą Maratonu który odbędzie się jutro). Krótka przerwa i dalej do Czudca. Po zakupach Michała pojechaliśmy na Kaczarnice gdzie czekał już na nas bardzo miły podjazd. Gdy już wymęczyliśmy wspinaczek dotarliśmy do celu czy na szczyt Kopalina...

Każdy zjadł co miał do zjedzenia i zaczęliśmy się zastanawiać nad powrotem: były 2 koncepcje- po płaskim lub po górkach. Ambitnie wybraliśmy górki. Najpierw przez podjazd w Baryczce do Sołonki na którym strasznie spuchłem i odcięło mi prąd. Potem zjazd z Sołonki i to jedynie 90.4km/h ze względu na brak mocy. Potem podjazd w stronę Przylaska gdzie najpierw dalej miałem "kryzys" ale później zebrałem się do kupy i dogoniłem chłopaków. Dalej został już tylko płaski odcinek i tu moc jakoś wróciła i jechaliśmy równo z Michałem do samego Rzeszowa.

No i parę fotek- najpierw krzyż Milenijny i odpoczynek:

Tu seba na podjeździe w lesie na Żarnową:

Piotrek i ja czekaliśmy jak paparazzi żeby strzelić mu fotkę:

Już prawie jesteśmy na szczycie:

I jest! Szczyt zdobyty, a teraz czas na posiłek i przemyślenie trasy powrotnej:

Moje jedzenie - czyli baton ;D

Panoramka - chłopaki podziwiają widok:

Jedzą, piją...

Wypatrywanie górek:

I ostatni postój czyli przed zjazdem w Sołonce:

Super wycieczka ale trochę za mało mocy miałem na takie tempo. Super ekipa i oby więcej takich tras.