"Hardkorowa seta"

Czwartek, 15 września 2011 · dodano: 16.09.2011 | Komentarze 3

Piękny czwartek więc trzeba to było uczcić jakąś uczciwą traską. Miało być 60+ ale w sercu grało mi tak żebym zrobił ponad 100. No to najpierw na krzyż w Niechobrzu, potem do Pstrągowej, następnie przez Strzyżowsko - Sędziszowskie Obszary Chronione do Strzyżowa. Postój w Lidlu. Potem główną i skręcam na Żarnową. Potem do Czudca. Następnie główną do Babicy i skręcam w kierunku Lubenii. Wpadam na pomysł że wyjadę jeszcze na Lubenię. No to jadę.
Potem przez lasy dojeżdżam do Leckiej, trochę z górki i skręcam w kierunku Tyczyna do lasu. Po przejechaniu przez busz kieruję się cały czas na Tyczyn. Gdy już tam dojechałem kierunek na dom przez Budziwój.

Pierwszy postój przy zniszczonym znaku:

Jeszcze przed Strzyżowem, przed lasem:

Jechał też sobie ciągnik:

A tu już na Żarnowej:

A to już na Lubenii - ostatnie foty:

Trasa superancka. Temperatura bardzo dobra na rower - choć jak dla mnie coś ciut za zimno było rano. Duuużo podjazdów i dużo terenu. Szkoda też że samemu. Strasznie bolał mnie kark i trochę plecy, a o dziwo nogi szły jak pociski ;D

Teraz przyszedł czas na bicie rekordu najdłuższego dystansu- kto wie może 200 się przejedzie...