The Royal Tour 3 - Magic Barrier Broken

Poniedziałek, 12 września 2011 · dodano: 12.09.2011 | Komentarze 1

No i nadszedł ten dzień. Ale zacznijmy od początku- budzę się strasznie późno bo o 9.30, śniadanko, trochę leżenia przed TV i jedziemy na rower.

Wybór padł na Lubenię choć w pierwotnej wersji miał być tylko Przylasek. Do Budziwoja dość spokojnie, potem trochę przyspieszam ale hamuje mnie złośliwy wiatr. Potem podjazd na Lubenię- i tu ciężko, ciężko, końca nie było widać ale jakoś się doczołgałem na szczyt. Potem ciutkę terenu i przystanek w moim ulubionym miejscu. Zacząłem przygotowania do zjazdu.

Trochę odsapnąłem po podjeździe, poprawiłem plecak, zaciągnąłem Lockout i ruszam. Najpierw luźno przed zakrętami wyciągam ponad 59km/h. A potem ostro z buta!!!

Przybrałem nową pozycję zjazdową gdyż po przeanalizowaniu filmów zauważyłem w czym był problem. Rozpędzam się, rozpędzam, górka się kończy no to łapię za hamulce. Jeszcze jeden zakręt i prosta. Teraz jest okazja aby sprawdzić czy się udało- TAK JEST!!!

Wreszcie po 4 nieudanych próbach pobijam rekord prędkości rowerem. Magiczna bariera została pobita i teraz rekord prędkości wynosi 92.6km/h. A mówią że do 3 razy sztuka - u mnie widać że do pięciu :D