The Royal Tour 2

Sobota, 6 sierpnia 2011 · dodano: 07.08.2011 | Komentarze 5

Pojechałem na rowerek- jak zwykle sam! No cóż. Pojechałem najpierw na Niechobrz, później na Babicę (wyciągiem w dół), następnie na Lubenię a potem przez Tyczyn, Mokrą Stronę i powrót przez Słocinę. Trasę lepiej przedstawi mapka:

Jechało się fajnie, choć duża liczba podjazdów sprawiła, że średnia nie była za wysoka.

Udało mi się pobić rekord prędkości rowerem i nowy wynosi 88.7km/h.

Parę zdjęć z trasy:

Widoczek na Rzeszów:

Jak zwykle Krzyż Milenijny:

Rowerek sobie stoi i podziwia widoki ;-)

Podjazd pod wyciąg w Babicy:

Trochę motyli latało:

I stok:

Zejście schodami z wyciągu:

Natykam się na fajnego chrabąszcza:

I uwiecznienie nowego rekordu prędkości na rowerze:

Mic
| 13:00 środa, 10 sierpnia 2011 | linkuj a do Tyczyna mogliśmy jechac razem- tośmy się minęli
| 12:59 środa, 10 sierpnia 2011 | linkuj a do Tyczyna moglismy jechac razem- tośmy się minęli
guniamaster
| 17:54 wtorek, 9 sierpnia 2011 | linkuj Ja wycisnąłem 85kmph, ale mi zaczął rower podskakiwać jak tak szybko pedałowałem i się bałem już mocniej cisnąć. Ale niedługo pojadę tam kolarką to wynik będzie poprawiony.
matajsenPL
| 16:22 niedziela, 7 sierpnia 2011 | linkuj Jest idealnie skalibrowany bo mierzyłem dokładnie obwód koła.
miciu22
| 15:52 niedziela, 7 sierpnia 2011 | linkuj Ja osiągnąłem tam 85,4 km/h. Jest jeszcze kwestia dokładności kalibracji licznika.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa miusi