O mały włos...

Sobota, 9 lipca 2011 · dodano: 12.07.2011 | Komentarze 3

Wybraliśmy się z rodzicami na rower. Trasa asfaltem na przylasek- tyczyn- chmielnik- i do domu.

Mapka:

Trasa normalnym tempem, trochę górek itd. Było by wszystko dobrze gdyby o mały włos gościu potrącił by mnie samochodem ochrony, wyjeżdżając z parkingu TESCO na drogę którą jechałem (za mną mama -> droga główna). Widząc ten dziwny manewr przyhamowałem, a ten głupi typ się nie zatrzymuje-- to ja po hamulcach (chwała Panu że mam super hamulce) on też w porę się spostrzegł że jedzie jak idiota na mnie i zatrzymał się 5 cm od mojego koła. UFFF pomyślałem i podchodzę do jego szyby a ten zdziwiony czemu ja się rzucam. Ja stukam do typa, a ten dopiero wtedy zczaił się, że to on popełnił wykroczenie ale szyby nie spuścił bo się bał. (gdyby spuścił ją to zapewne dostał by w ryja za swoją głupotę i pamiętał by to do końca życia). Potem widać było, że chciał już jechać, dostał strzała w karoserię (mocnego) i pojechał w swoją stronę, a ja w swoją. Miał szczęście z innej perspektywy patrząc, że za mną zatrzymała się mama, a nie tata, bo wtedy była by afera.

Z opresji wyratowały mnie z mojej strony moje hampelki... I to nie pierwszy raz...