Maximum Speed!!!

Poniedziałek, 27 czerwca 2011 · dodano: 27.06.2011 | Komentarze 5

Wybrałem się dziś do pracy. Jadę sobie, jadę i czuję że mam niespotykaną moc w nogach-> zaczynam przyspieszać... Za chwilę drę po prostej w Budziwoju grubo ponad 30km/h. Pierwsze wzniesienie, lockout i but. Jestem na szczycie, wolniej bo ciutkę z górki i znów lockout i pod górę. Potem co się da z górki i znów pod górę. Potem już w mieście, w sercu Tyczyna znów podjazd ale tym razem bez szarpnięć. Zajeżdżam pod dom wujka i sprawdzam średnią. I tu szok-> 28.1km/h. Potem popracowałem około 4h w ogrodzie i powrót. Chciałem utrzymać niezłą średnią. NIE UDAŁO SIĘ!!! Wiał taki wmordewind, że nie dało się jechać jednostajną prędkością powyżej 30 jak wcześniej. No trudno, daję z siebie ostatnie siły i dojeżdżam pod dom z jakże satysfakcjonującą średnią .... . Jestem bardzo zadowolony z wyniku. Kiedyś to pobije!!!

yazoor
| 19:58 czwartek, 30 czerwca 2011 | linkuj Szalejesz Kuba :D żebys Krossa nie zajeździł...żarcik taki:) pozdrower!
Kriss | 15:31 środa, 29 czerwca 2011 | linkuj Coto tyle, spod rezerwatu prządki przez Wysoką Strzyżowską ,Dobrzechów do Strzyżowa 20 km w 34minuty, czyli średnio 39 km/h na roweże i oponach MTB.
azbest87
| 09:54 środa, 29 czerwca 2011 | linkuj Ja najwyższą średnią na terenowych oponach jaką wykręciłem to było ponad 31, ale na dystansie 68 km:) ale 28 to już są dość szybkie przebiegi:)
Pozdro!
matajsenPL
| 09:12 wtorek, 28 czerwca 2011 | linkuj Dzięki. Jak będzie w miarę bezwietrznie to spróbuję wtedy bo inaczej ten wiatr mnie zabije kiedyś ;-)
wilczek127
| 06:45 wtorek, 28 czerwca 2011 | linkuj Nieżle, granice 30km/h musisz kiedyś pobić:) Mi nawet powyżej 25km/h nie udało się jechać.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa atoma