Pierwsza jesienna wycieczka

Sobota, 25 września 2010 · dodano: 25.09.2010 | Komentarze 7

Wreszcie weekend!!!

No i nie dość że wolne to jeszcze piękna pogoda za oknem- super warunki na rowerek!!

Traska dość ciekawa- Z Rzeszowa na Przylasek potem na Tyczyn, Lecka, Lubenia i z powrotem. Ale myślę że lepiej zobrazuje to mapka:

Po połowie trasy spotkałem nowego znajomego- miły pan na rowerku Specialized. Pokazał mi fajny zjazd lasem z Lubeni, a potem wracaliśmy już normalnie asfaltem do Rzeszowa. Super wrażenia, choć jestem teraz taki zmęczony, że oczy mi się zamykają. Ale to dobrze :-)

Parę fotek:

I panoramki:

kundello21
| 20:20 wtorek, 28 września 2010 | linkuj Też tam lubię:) już chyba zapomniałem jak wygląda las:(
matajsenPL
| 11:39 wtorek, 28 września 2010 | linkuj Nie te zdjęcia pokazują wcześniejszą część trasy bo potem nie chciało mi się wyciągać aparatu. Ta droga jest tak jak wcześniej pisałem

matajsenPL | Poniedziałek, 27.09.2010 14:45:40 | linkuj | X Zjeżdżasz z lubenii a potem nie w prawo a w lewo trochę i trzeba skręcić tam gdzie zaznaczony jest czarny szlak. A potem prosto a następnie w lewo tak żeby wyjechać na tym skrzyżowaniu do którego dochodzi ta droga co na górze jest w prawo.

To chyba tyle.
yazoor
| 17:40 poniedziałek, 27 września 2010 | linkuj Fajna traska nie ma to jak jesienne smiganie po lesie:) pozdr!
Thor | 15:18 poniedziałek, 27 września 2010 | linkuj Byłem w Lubenii kilka razy ale jakoś zupełnie nie kojarzę trasy przez las. Rozumiem , że te zdjęcia pokazują właśnie tą trasę. Najczęściej zjeżdżam jedną z dróżek asfaltowych , np. tą od miejsca na odpoczynek (grzybek) lub normalnie od Siedlisk. Ostatnio podjeżdżałem na Maternówkę od strony Babicy , potem zjazd i przy ośrodku zdrowia w prawo na główną.
matajsenPL
| 12:45 poniedziałek, 27 września 2010 | linkuj Zjeżdżasz z lubenii a potem nie w prawo a w lewo trochę i trzeba skręcić tam gdzie zaznaczony jest czarny szlak. A potem prosto a następnie w lewo tak żeby wyjechać na tym skrzyżowaniu do którego dochodzi ta droga co na górze jest w prawo. To chyba tyle. Jak nie trafisz to mogę pokazać ci tą drogę kiedyś ;-)
Thor | 20:19 niedziela, 26 września 2010 | linkuj Hej. Napisz ,gdzie w Lubenii skręcic na tą traskę przez las. Pozdrawiam. Robert
k4r3l
| 09:47 niedziela, 26 września 2010 | linkuj dużo fajnych terenów, po takich leśnych ścieżkach aż chce się śmigać :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa chwal