Jeźdźcy ciemności :-)

Poniedziałek, 13 września 2010 · dodano: 14.09.2010 | Komentarze 2

W poniedziałek jak to w poniedziałek- dużo roboty, zadań itp. Wyrobiłem się dopiero na 18.30. Więc idę na trening i dostaje smsa od Pawła czy nie jadę na rower. No to szybko z powrotem do domu, przebieram się i go.

Ja bez świateł, ale za to Paweł z Asią dawali czadu swoimi dlatego nie było co się bać ;-) (ale w końcu trzeba kupić swoje!) Trasa bardzo fajna chć zaczyna mi coś doskwierać i wkurzać mnie strzelająca korba. Co to może być nie wiem ale jest to bardzo irytujące :-(

KRZYŻ W NOCY:

Mapka trasy:

Powrót z trasy jak łatwo obliczyć ok. 21 coś. To jest pierwsza tego typu wycieczka choć jak każda udana i poprawiająca nastrój ;-)

matajsenPL
| 12:11 środa, 15 września 2010 | linkuj Nie jestem pewien że to korba ale jak mocno pedałuje to strzela. Poza tym sztycę dokręciłem.
Anonimowy roni77 | 19:37 wtorek, 14 września 2010 | linkuj A może to sztyca strzela? Mi się też wydawało, że suport a jak poniuchałem trochę i wyszło - na sztycy i zacisku syf i do tego mała nierówność wewnątrz ramy.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa isiez