Na działkę, Mokra Strona i Druga Strona

Sobota, 13 sierpnia 2016 · dodano: 17.08.2016 | Komentarze 0

Tym razem miało być z rodzicami. Ok. Ruszamy. Najpierw tempo koło 17-18 i zostają - o co kaman? Nie wiem. Potem koło Granicznej dojechali do mnie rozpędzam się do 20+ zostają. Na Podmiejskiej jakoś się toczą, dojeżdżam do Kwiatkowskiego - zostają... Myślę sobie - ciul, ruszam z buta! Rozpędzam się do 35+km/h i drę. Babeczka jakaś nie mogła mnie wyprzedzić od pierwszego zakrętu za drogą rowerową do przystanku przed stacją benzynową. Dobra noga mimo że obolała. Dalej w super tempie na działeczkę pozbierać maliny. Rodzice dojechali po jakichś 5-7 min. Z powrotem obrali inną trasę a ja ruszyłem w swoim tempie na Mokrą Stronę. Podjazd w bardzo zacnym tempie. Dalej zjazd miał być Matysówką ale zniechęcił mnie Kombajn który ciągnął się mniej niż 20km/h pod górkę i nie dał się wyprzedzić. Skręciłem na Drugą Stronę - tu max choć dość niebezpiecznie :P
Na Łukasiewicza próbuję sprintu max 52.1km/h - inspirowany Olimpijskimi wyczynami torowców w RIO.
Na Sikorskiego kolejne zerwanie i tu tylko 51 coś km/h na zmęczonej nodze przypomnę.

Dobra noga ale cały czas jakby zmęczona. Co będzie się daiało jak dojdzioe do siebie - będzie ostroo!