Słoneczne, popołudniowe kręcenie :)

Sobota, 4 czerwca 2016 · dodano: 04.06.2016 | Komentarze 0

Wahałem się czy aby wyruszyć w ogóle na trasę. Moje obawy motywowało ostatnie przetrenowanie i uczucie słabości i senności. Ale kto nie ryzykuje nie pije szampana jak to mówią.
Tym razem wyruszyłem w następującą trasę:

Na podjeździe za kościołem w Malawie minąłem dziewczynę - bardzo ambitnie podjeżdżała pod tą górkę. Przez chwilę myślałem, że mnie dogoni O.o Taki żarcik :D Ale plus dla niej za wybranie podjazdu i dobre tempo!
Dalej rozkręcałem się na grani. Na zjeździe z Rzeszów 13 - bardzo szybko. Później podjazd "koło ładnych domów" - tu też dobre tempo. Po pokonaniu najgorszej części wzniesienia przystanąłem zrobić parę fotek. A dalej cyk na Matysówkę i bardzo, bardzo szybki zjazd! Na zjeździe wyprzedziłem gościa, nawet próbował mnie dojść ale dał za wygraną jak rozpędziłem się na wypłaszczeniu do ponad 55km/h, a na prostej za Katedrą po wyjściu z zakrętu do 48km/h. Dalej dobrym tempem do domciu :D