Borówki

Wtorek, 5 maja 2015 · dodano: 06.05.2015 | Komentarze 0

Znów krótka, choć treściwa wycieczka samemu. Pierwsza na cel idzie Słocina ale później aby urozmaicić kieruję się na podjazd w Borówkach. Dalej zajebisty zjazd - tu max 82.3km/h. I powrót przez Matysówkę, gdzie na szczycie widzę kolarza podobnego do mr Pawła. Widzę, że się ogląda ale nie zwalnia zbytnio więc zaczynam pościg. Im bliżej jestem tym jestem bardziej przekonany o pomyłce. Ale co tam. Ruszam za gościem. Kolarzówka ładna, czarny Trek, kolarz też jak widać jeżdżący. Na zjeździe biorę go na pierwszym zakręcie idąc po zewnętrznej i drę co sił w nogach. Dopiero na płaskim, gdzie brakuje dobrego przełożenia, dziadeczek jak się okazało wyprzedza mnie ale, ze nie zwykłem poddawać się to ruszam za nim. Już myślał, że odjechał, obraca się, a ja za nim. Robi redukcję, na pedały i w palnik. Dalej trzymam koło. Obraca się, jestem za nim. Ewidentnie odpuścił na chwilę ale na prostej za katedrą dał ostro po pedałach i już nie było czym go gonić. Dojechałem do Rejtana i widzę, że gdybym jechał do końca Rejtana a nie do siebie to bym gościa dopadł, bo się ślimaczył jak nie wiem i dochodziłem go w oczach.