Season has begun!

Sobota, 11 kwietnia 2015 · dodano: 14.04.2015 | Komentarze 0

Najpierw spokojnie na Słocinkę, tu mijam paru rowerzystów. Noga nawet kręci jak na 1 raz w sezonie. Dalej zjazd i kieruję się na Rzeszów 11. Tu w 1/3 stromszej części na początku dostrzegam jakiegoś szosowca, który zaczyna mnie dochodzić. Myślę sobie - nie dziś jadę total relax. Przy samej końcówce stromizny gość się ze mną zrownując mówi: "prawie ją mamy" i jedzie dalej. Najpierw nogi chciały gonić ale myślę sobie po co, jak jeszcze na grani zobaczy się ile ziomek ma mocy. Jadę swoim tempem, a gościu wypracował sobie przewagę jakichś 150-200m. Widzę go, nogi odpoczęły po podjeździe i zaczynam dokręcać. Gość zbliża się dość szybko więc utrzymuję pogoń. Dalej już było tylko lepiej. Łapię koło, ziomek atakuje, a ja trzymam za nim. Nie odpuszczam i drę za nim. Na I zakręcie lekko zostałem ze względów czysto mentalnych, bo nie przyzwyczajony do roweru nie wyczułem przyczepności. Nadrabiam trochę na prostej i na 2 zakręcie ustawiam się po zewnętrznej, zrównuję się z nim, ale specjalnie nie wyprzedzam. Dalej gość znów rusza uparcie ale w niecce miałem plan - on dokręcał non stop, zostałem parę ładnych metrów, a ja dopiero na podejściu włączyłem dopalacz i wyprzedziłem ziomka. Dopiero gdy na wypłaszczeniu nie miało sensu drzeć zabrał się za wyprzedzanie. Po jakimś czasie prawie go doszedłem ale skręcił na URz. Ehh był czad i dobre rozplanowanie sił. Średnia też niczego sobie :)