"The end" or a new beginning...

Wtorek, 16 września 2014 · dodano: 16.09.2014 | Komentarze 0

Tytuł bynajmniej nie ma nic wspólnego z wypadem na rower, choć może w małej części. Ale piszę tu właśnie o dzisiejszym rowerku. Na pierwszy ogień poszedł podjazd - Matysówka Druga Strona. Dalej zjazd, co ja mówię, stoczenie się koło cmentarza - bowiem tak wiało, że zjazd był niesamowicie powolny.
Dalej podjazd pod Borówki koło szkoły. Tu słabiutko jakoś, bez motywacji (za dużo myślałem...). Zjazd też beznadziejny przez wiatrzysko. Potem było już ciut lepiej, a na sam koniec zjazd ze Słociny był już w iście wyścigowym tempie! Na początek jakiś gość włączył się do ruchu Toyotą, a że jechał jak ciota, za zakrętem na św Rocha dałem ostro w palnik, lewa i (z 37 do ponad 60) jedziemy. Wyprzedził mnie dopiero w połowie zjazdu ze Słociny... Dalej znów, na samym dole w okolicach nowej Biedronki do ruchu włączyło się Polo. Gość myślał, że jego silniczek 1.2 to demon prędkości- mylił się i został wyprzedzony! Nie wyprzedził mnie już do końca drogi. Tu była moc której wcześniej próżno było szukać w nogach. Więc być może ciut z tytułu jest prawdą...? Sam nie wiem.