Booomba!!

Niedziela, 14 września 2014 · dodano: 14.09.2014 | Komentarze 0

Plan na dziś był prosty- zajechać się bo jutro rowerka nie będzie! Telefon do znajomego - nie sry mam imprezę... Telefon do mr Pawła- właśnie wyjeżdżam - hmm. Więc wrzuciłem szybko coś na ruszt i w drogę!
Najpierw na Przylasek, rozmawiamy - prędkość coś koło 30-32km/h - super :D
Dalej na Straszydle i Lecką. Myślę sobie - noga dość dobrze daje więc cisnę z blatu. Pod sam koniec noga miękła, zza pleców słyszę - "daj sobie jeden bieg niżej" - no i dałem - jeden do góry i trzymam tempo dalej! Dziś dobra noga pozwalała na takie cuda ;)
Dalej zjeździk i później do samego znaku Rzeszów 21 średnio 37-40km/h- moc!!
Później ciut wolniej bo 30-31km/h lub mniej przez wmordęwind który osłabiał nasz peleton ale jechało się dobrze. Dalej nową dróżką, wyjeżdżamy w okolicach Kielnarowej i byłego radaru i czekał na nas tylko podjazd koło kościoła i cmentarza w Kielnarowej. Tutaj mr Paweł już zaczął zostawać zmęczony po wczorajszej trasce (- tzw "odcinka" lub "boomba :D"), a mi zostało jeszcze trochę mocy. Podjazd w średnim tempie ale na sam koniec dałem jeszcze ostro w palnik raz - na "ostatniej ściance" i mnie także zapompowało. Przeszło szybko i po pożegnaniu z mr Pawłem darłem z Matysówki jak głupi :D Potem przez miasto i do domciu.

Dziękuję za trasę i za odpoczynek psychiczny od całego świata!! Thank you!!