Górki, góreczki i inne podjazdy

Sobota, 19 lipca 2014 · dodano: 19.07.2014 | Komentarze 0

Wreszcie czas był pojechać na rower. Uff jak gorąco dziś było... Ale jak wyruszałem temperatura była już ciut lepsza. Na początek na park linowy - tu cała Sikorskiego i do samego podjazdu średnia 31km/h. Ok. Podjazd w średnim tempie. Nawet słabym bym powiedział, bo nie dało się jechać na ostro ze względu na zjechany napęd.

Dalej w dół koło cmentarza, potem podjazd po kamieniach w części niebieskim szlakiem, zjazd przez Rzeszów 11, i dalej koło kościoła do góry na super zjeździk i do domciu przez Rzeszów 13.

Było by ok wszystko, ale na samym dole ul. św. Rocha na skrzyżowaniu koło szkoły, jakiś istny kretyn mało nie wjechał mi pod koła jakimś zasranym motocyklem. Jechałem dość szybko- ten wjechał z pół metra na skrzyżowanie, stanął - to jadę dalej. A ten zaczyna znów się toczyć. Nosz kurwa mać! Na hamowanie za późno, to dałem tyle w pedały ile mogłem, lewy pas, (dobrze, że zdążyłem przed nadjeżdżającym samochodem) iiii ufff udało się. Faker na ryj, pomyślałem sobie, żeby wpadł do rowu i dalej znów spokojnie do samego domku.

Cała trasa w dość dobrym tempie - cztery podjazdy dały ostro w dupę i nogi zostały zjechane jak trzeba. Napęd nie długo zakończy żywot, bo zaczyna mnie już wkurzać...

Ps. Rafał Majka - serdeczne gratulacje !!!