Z Zosią i samemu

Sobota, 24 maja 2014 · dodano: 05.06.2014 | Komentarze 0

Na początek samemu przez Budziwój, w dobrym tempie. Tak koło 0,7-1km przed podjazdem pod szkołę z podjazdu koło domu wyjeżdża Focus. Zbliżam się, jadę lusterko w kierownicę, wyprzedzam. Ok jest dobrze i dziadek jedzie za mną. But. Na zjeździe widzę Zosię i myślę sobie- czekać czy wyścig pod górę,..., czekać czy wyścig pod górę. Wyścig - redukcja i but - 35km/h na liczniku, szczyt staję a tu kilka sekund i dopiero jedzie Fordzik :P Dziadek to miał minę :D
Dalej jedziemy sobie na Tyczyn, zobaczyć na działkę, później powrót i przez Tyczyn dalej na Przylasek. W centrum za kościołem skręcam prawo za Peugeotem 307 SW. I znów but na maxa. Dizelek zakurzył mi dymem w twarz ale się nie poddał i dopiero na 3 biegu zaczął mi odjeżdżać (kierowca kilka razy patrzył w lusterko co się dzieje :D). Znów czekam na mojego spowalniacza. Jedziemy już spokojnie, słysz pisk. Jakiś debil się rozpędził a później musiał gwałtownie hamować bo by się rozwalił o nadjeżdżający samochód. Potem miał coś do dodania ale skromne "Spieprzaj dziadu ze wsi" wystarczyło.
Przed podjazdem do Przylasku coś mi zaczęło burczeć za plecami. Patrzę - skuter mnie wyprzedza. No nie tak nie będzie- redukcja 4 biegów w dół i ogień! Doszedłem go raz dwa, a gość nie wiedział co zrobić. Patrzył w lusterko jakby to diabeł go gonił, wciskał manetkę do spodu, a tu nic :P Lewa i wyprzedzam go. Skręcił.
Dalej podjazd w Przylasku. Znów czekam na Zosię. Następnie do Zarzecza. Kolacja i w ciemnościach do Rzeszowa główną, głównną i jeszcze raz główną :D