Szybko i z efektami!

Wtorek, 22 kwietnia 2014 · dodano: 22.04.2014 | Komentarze 0

Dziś piękny dzionek choć wieczorem zapowiadane ulewy. No to trzeba wykorzystać piękną aurę i dawaj na rower!!

Dziś wybór padł na Niechobrz. Najpierw spokojnie drogami dla rowerów przez miasto w średnim tempie. Później Racławówka, obok domu Pawła i Asi i dalej na górkę w Niechobrzu. Podjazd zaatakowałem bardzo mocno. Mocy nie ma jeszcze aż tyle ale darło nieźle. W połowie podjazdu muszę się zatrzymać bo gorąco jak jasna cholera. Ściągam jedną warstwę- uff już lepiej. Ruszam dalej. Szczyt za mną i teraz tylko w dół do Czudca. Na zjeździe patrzę - a tu coś dziwnego porusza się po drodze. Kolarz na rowerze płaskim zaatakował (kręcąc rękami!) podjazd pod cmentarz O.O Szacuneczek dla gostka! Dalej w Czudcu w lewo i dawaj główną na Rzeszów! Na wyjeździe z miasta daję bardzo mocno w palnik i osiągam na "prostej" 58.3km/h co jest rekordem w tamtym miejscu!

Dalej nudda do Rzeszowa. Oczywiście po drodze wyścigi z samochodami i tak dalej. Na Podkarpackiej coś słabo ale jadę dalej ulicą. Na skręcie na Powstańców mijam parę aut i zrównuję się z kobitą kierującą ciemnym Seatem. Ktoś z auta drze się dawaj dawaj! No to jeb w pedały i do 50km/h jechaliśmy równo, koło w koło, a goście w aucie szaleją! Moc się powoli zaczęła kończyć i myślę sobie zjadę na drogę dla rowerów. NIEEE :P
Na światłach staję za Tirem i dalej już szło jak z górki. Zapierdalam przez całe miasto ponad 40 i to grubo! (patrz wykres prędkości na sportstrackerze) Epicko. Później koło Tesco daję jeszcze raz w palnik i zawijam do skrętu w lewo (do Tesco) i staję koło motocyklisty który popatrzył się na mnie dziwnym wzrokiem. I dalej już tylko parę machnięć korbą i domek :D

Fajna szybka trasa ale zgrzałem się jak jasna cholera - do teraz mam rumień na twarzy!