Do trzech razy sztuka!

Czwartek, 3 kwietnia 2014 · dodano: 03.04.2014 | Komentarze 2

Dobijam koła i jadę na Słocinę. Podjazd w całkiem uczciwym tempie, bez szarpnięć. Po prostu jechałem swoim rytmem. Później zjeździk, czyli to co lubię najbardziej. Ujeżdżam może z 1km, i muszę stanąć, ob tylna opona traci sztywność. Shit. Zeszło trochę powietrza. Wyciągam pompkę, a tu zatrzymuje się rowerzysta, którego wcześniej mijałem. "Potrzymam Ci rower" no to spoko. Zabieram się za pompowanie. Opona dobita. Ruszam dalej! Nie minęło z 2km i znów to samo. Znów namachałem się jak głupi tą pompką i znów jadę dalej. 3 raz za kościołem w Kielnarowej znów postój ale tym razem zmieniam tą jeba** dętkę na zapas. Do trzech razy sztuka jak to mówią! Mija mnie grupa kolarzy. Ruszam, wyprzedza mnie jakiś typek. Odchodzi, ja nie rozgrzany po postoju ale co tam. Próbujemy. Jakimś cudem udało mi się go dojść (44-46 km/h na liczniku). A ten prawo lewo dołem paczy co ja robie! I jeb w pedały. Chwilę zdążyłem się utrzymać, później zakręt i tu wymiękłem, bo zapasowa dętka jest słaba na trzymanie boczne i zaczyna myszkować. Odpuszczam i drę swoim tempem ok. 30km/h.
Na Sikorskiego dogoniłem grupę kolarzy (stali na poboczu). I rozpędzam się na prostej do około 47km/h tak dla fanu. Później jeszcze mały pokaz siły na światłach, ale gość na motocyklu ma więcej kucy i jak nie poszedł na świecy... Ehh jechało się fajnie ale te dentki i napęd który zaczyna się odzywać. Chyba czeka mnie serwis Krossika :(