Poprawiny - ognisko u Pawła i Asi :)

Poniedziałek, 9 września 2013 · dodano: 09.09.2013 | Komentarze 0

Ślub - tylko parę fotek bo nie byłem na rowerze :P

Jeśli chodzi o stronę rowerową - Krossikiem przez miasto, dwupasmówką na pełnej mocy. Z powrotem zimno jak nie wiem co. Zwykle koszulka + bluza równało się ciepło, a tym razem dopiero na pełnej mocy dało się ocieplić. Najpierw wystarczył oczywiście krótki rękaw ale po zachodzie słońca nie było tak różowo :P

Z powrotem wyruszyliśmy z Markiem z pod domu Pawła i Asi - Marek pożyczył mi światełko na przód, tempo około 20km/h, a ja zamarzam. Mówię, że muszę się rozgrzać i zwiększam tempo, a Marek do mnie żebym jechał. Podziękowałem za lampkę (oddam w serwisie :) ) i z buta. Dopiero przy 30-35km/h poczułem jak ciepła krew zaczyna mnie rozgrzewać. Na podkarpackiej pełen ogień i tu cały czas 40+km/h. Dalej nawet nie myślałem zjeżdżać na ścieżkę rowerową tylko kontynuowałem główną dwupasmówką i cały czas na full. Dobra jazda ale średnia mnie zawiodła - tylko 28,8 km/h. Słabo...