Dosłownie napieprzanie pod wiatr!

Wtorek, 20 sierpnia 2013 · dodano: 21.08.2013 | Komentarze 0

O 18 umówiłem się na Słocinie z mr. Pawłem na jazdę przed zmrokiem. Dostaję telefon, że ma jeszcze gości i nie może wyjść - no to ja dawaj na górki. Na pierwszy ogień poszedł podjazd koło parku linowego. Później koło kościoła w Kielnarowej, dojeżdżam w zasadzie pod dom mr. Pawła i dostaję telefon, że goście poszli i może jechać. Po 5 min oczekiwania ruszamy już razem na dalszą część trasy.

Na początek bardzo ostro na zjeździe Rzeszów 11 - i tu max 84,9km/h czyli chyba rekord tej górki. Później ostre tempo w okolicach 35+km/h i podjazd na Borówki. Tu zostaję z tyłu, bo nogi nie ciągną i atom w nogach przestał działać. Na grani dalej ostre tempo, próbuję nadążać ale prądu brakuje ewidentnie. Za bardzo spompowałem nogi w niedzielę i nie odpoczęły.

Dalej zjazd z Zabratówki- tu dość dość ale od trzymania pozycji zjazdowej lewa noga pali jak cholera, muszę się rozłożyć ale zapierniczamy dalej ostro.

Po skręcie w kierunku Słociny (Chmielnika) wiał taki wiatr czołowy, że myślałem, że zgubię nogi po drodze - tu też dobre tempo w okolicach 25km/h. Na koniec podjazd pod Rzeszów 13. Tu już na najgorszej ściance odcięło prąd, toczę się, a tu 50m dalej dzieciaki na rowerkach 16" zaczynają się ścigać. Do jednego mówię "dawaj, dawaj" a ten drze pod górę na tym rupieciu z 13-15km/h O.o

Patrzę w bok, a zza niego jakby rozprowadzony wypada drugi dzieciak hardkore! I już nie jedzie, tylko zapierdala pod górkę około 18-19km/h O.O. Myślałem, że padnę tam na miejscu ale mimo braku prądu wstąpili mi na ambicję i poszedł ogień w nogi choć na chwilę :P

Hehe więcej takich dzieciaków i będziemy mieć team na światowe Toury za parę lat :P